Snor Fabriek
Opdrachtgever: Hogeschool Utrecht & Snorfabriek
Opdracht: De vraag: Hoe zetten we de Snorfabriek op de kaart, zodat meer mensen de Snorfabriek weten te vinden en ook terugkerende bezoekers worden. In de Snorfabriek zitten verschillende Snorfabrikanten die elkaar kunnen versterken. Hoe kunnen ze samen optrekken en verrassende interactie aangaan met (potentiële) bezoekers. We zoeken creatieve oplossingen om de Snorfabriek op de kaart te zetten in de korte tijd die we hebben (we zitten hier tot eind 2017, misschien iets langer).
Concept: Get your Snor on!
Door persoonlijke benadering van de doelgroep zorgen we ervoor dat zij zich aangesproken voelen door de Snorfabriek. Met verschillende touchpoints willen we de doelgroep prikkelen en kennis laten maken met de cultuur van de Snorfabriek. De doelgroep wordt geactiveerd door middel van geïndividualiseerde content.
De totaalbeleving van de Snorfabriek staat centraal in dit concept. We willen een saamhorigheidsgevoel creëren zowel binnen als buiten de fabriek. Hierbij is het belangrijk dat er één lijn wordt getrokken binnen de communicatie naar de doelgroep, waardoor er herkenning van de Snorfabriek ontstaat.
Als je een dagje in de Snorfabriek bent geweest heb je een inspirerende nieuwe plek gevonden. De Snorfabriek haalt je uit de dagelijkse sleur. De content buiten de snorfabriek kan gebruikt worden als persoonlijk communicatiemiddel. De Snorfabriek biedt de mogelijkheid om je aan te sluiten bij een groep van gelijkgestemden.
