Campagne Voorstel Madurodam

Opdrachtgever: Hogeschool Utrecht/ Madurodam
Opdracht: Ontwikkel een ‘paraplu concept’ voor een campagne die geheel 2018 kan lopen. Dit concept moet de verkoopcommunicatie-campagnes en de merkactivatie-campagnes met elkaar verbinden. Uiteindelijk moet deze campagne resulteren in een verhoging van het aantal bezoekers. 

Concept: De helden van het heden 

Madurodam vertelt al 65 jaar de verhalen van Nederland. Verhalen over helden en hoogtepunten, over vrijheidsdrang, daadkracht en opstaan voor de ander. Dat is wat het kleine Nederland tot een groot land maakt. Het gaat om elkaar inspireren een goed mens te zijn. 

Madurodam heeft geen held nodig. Madurodam heeft een leger van helden nodig. We moeten samenwerken om Klein Nederland te redden. Die held ben jij! Kom jij ons helpen?
Waan je als held in het verhaal van Michiel de Ruyter.
Waan je als held in het verhaal van Tobias Asser.
Waan je als held in het verhaal van Willem van Oranje.
Waan je als held in het verhaal van Hannie Schaft.
Etc.

Deze individuele opdracht heb ik gedaan tijdens mijn specialisatie ‘Concept Design’. Klik hier onder om het verslag te bekijken.

[ Campagne Voorstel ]